Informasjon fra styret distribueres via epost og på nettsiden. I noen tilfeller som gjelder driften, for eksempel heis og vask av fellesarealer og lignende, vil beskjeder bli hengt opp i oppgangene. Men hovedregelen er at du må følge med på mail og nettside for å holde deg oppdatert. I tillegg er det opprettet en facebookgruppe for mer uformell kommunikasjon mellom beboerne.
Det er viktig at du sørger for å holde oss oppdatert med riktig kontaktinformasjon. Skal du leie ut leiligheten, er du også pliktig til å oppdatere styret med leietakers kontaktinformasjon.
Dersom du har registrert deg og ikke mottar nyhetsbrev fra styret, må du sjekke spamfilter først og så ta kontakt med styret, slik at vi kan det ut.
Dersom du ikke har registrert deg ber vi om at du registrerer din kontaktinformasjon:
Styret har innhentet råd fra blant annet Usbl om hvordan vi skal forholde oss til smitteverntiltak i fellesområder.
Vi henviser til generelle smittevernråd og vedlagte plakat hygieneplakat-smitte som er hengt opp i oppgangene.
Risiko for smitte i fellesområder er definert til følgende områder:
Hva gjør vi med dette:
Følg smittevernreglene på takterrassen
Husk at også takterrassen er fellesområde og smittevernregler må følges også der. Ikke mer enn 5 personer i en gruppe og hold avstand. Unngå situasjoner som kan utløse smitte selv om dere er utendørs.
Hva hvis en smittet person har vært i våre fellesområder?
Det er ikke noe varslingssystem som varsler styret eller naboer om en person i bygget er smittet eller om vedkommende har vært i våre fellesområder.
Dersom styret får kjennskap til dette ved at noen for eksempel er hentet med ambulanse eller melder i fra vil vi sørge for at det blir utført en ekstra vask/desinfikasjon av berørte områder. Men som sagt, dette får vi ingen automatisk varsel om. Derfor er det viktig at hver og en følger smittevernreglene og ikke minst vasker hender med en gang dere kommer inn i leiligheten for å verne dere selv.
17.04.20
Vennlig hilsen
Styret
05.01.21Kasting av juletrær:
ÅRSMØTET SOM VAR PLANLAGT AVHOLDT DEN 21.04.20 ER UTSATT PÅ UBESTEMT TID PÅ GRUNN AV CORONA KRISEN. NY DATO KOMMER!. 31.03.20 Styret Vi har besluttet å se tiden an en stund til før vi bestemmer om årsmøtet skal være digitalt. Det må gjennomføres innen 30.06.20.
16.04.20
Nedenfor finner du arkiv for informasjon som er sendt ut fra styret tidligere:
Årsmøte 2020 – dato og forslag
Skriv kalde baderomsgulv og radiatorer